Kesäterveiset Rekalta

Kesä on hyvä hetki pysähtyä hetkeksi katsomaan taaksepäin ja samalla suunnata katse tulevaan.

Haluan kiittää lämpimästi asiakkaitamme ja henkilöstöämme kuluneesta alkuvuodesta. Ilman luottamusta, yhteistyötä ja päivittäistä sitoutumista emme olisi siellä missä nyt olemme.
 
Vuosi on tuonut mukanaan myös haasteita. Uusimpana niistä polttoainekriisi, joka on vaikuttanut koko toimialaamme ja haastanut niin kuljetusyrityksiä kuin asiakkaitammekin. Vaikeista olosuhteista huolimatta olemme yhdessä löytäneet ratkaisuja ja pitäneet pyörät pyörimässä. On ilo todeta, että Rekka on päässyt jälleen kasvun tielle. Olemme saaneet uusia asiakkaita, uusia ajoja ja uusia mahdollisuuksia. Samalla pidämme jalat tiukasti maan pinnalla. Kasvu on tervetullutta, mutta haluamme rakentaa sitä kestävälle pohjalle. Investointihaluja löytyy, mutta vielä emme näe riittävän vahvaa perustaa lähteä tekemään suurempia ratkaisuja.
Erityiskiitos kuuluu henkilöstöllemme. Te olette tehneet jälleen valtavan työn. Asiakkailta saamamme palaute kertoo, että laatua arvostetaan. Arvostusta saa myös tapamme tehdä asiat niin kuin olemme luvanneet. Se ei synny sattumalta, vaan jokaisen työntekijän päivittäisistä teoista. Yksi tärkeimmistä asioista meille on läpinäkyvä kommunikointi läpi koko ketjun. Kun tieto kulkee avoimesti asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden, kuljettajien ja toimiston välillä, pystymme reagoimaan nopeasti ja pitämään lupauksemme myös muuttuvissa tilanteissa.
Elokuussa Rekan omistajat kokoontuvat kirkastamaan seuraavaa strategiaa vuoteen 2030 saakka. Edessämme on isoja kysymyksiä. Mikä on meidän tulevaisuuden suuntamme? Miten löydämme entistä vahvemman merkityksen tekemisellemme? Millaisia tarpeita ja haasteita asiakkaillamme on tulevina vuosina? Voisimmeko auttaa heitä vielä nykyistäkin enemmän? Samalla pohdimme, mitä mahdollisuuksia tekoäly ja uudet teknologiat voisivat tarjota toimialallemme. Seuraamme markkinaa aktiivisesti ja käymme jatkuvaa vuoropuhelua asiakkaidemme kanssa, jotta löydämme oikeita vastauksia oikeisiin kysymyksiin.
Nyt on kuitenkin aika tehdä jotain paljon yksinkertaisempaa. Toivottavasti jokainen meistä löytää kesän aikana hetken hengähtää, viettää aikaa läheisten kanssa ja nauttia Suomen ainutlaatuisesta kesästä. Kiitos, että olet  matkassa mukana.
Hyvää kesää!
Suvi Widgrén
Toimitusjohtaja