Rekka Group truck from front

Tiedote: Rekka Group laajenee

Länsirannikon logistiikka vahvistuu 1.6.2023 alkaen

Rekka Group Oy on tehnyt kauppasopimuksen yhdessä pedersörelaisen yhtiön Protank Oy Ab:n kanssa. Rekka Groupin omistukseen siirtyy 1.6.2023 alkaen Protankin kolme ADR-kemikaalikuljetuksiin käytettävää ajoneuvoyhdistelmää ja niiden mukana tulevat ajot.

Kauppa avaa Rekka Groupille upean yhteistyön uuden asiakkaan kanssa vahvistaen samalla Rekkan länsirannikon logistiikkaa kemikaalipuolen ajoissa. Protank jatkaa toimintaansa kemikaalikuljetusten parissa, mutta pienemmällä kapasiteetilla. Molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä kauppaan.

”Silloin kun toinen haluaa kasvaa ja kehittyä ja toinen päästä jo vähän helpommalla monien vuosien jälkeen, on yhteistyöhön helppo päästä”, toteavat yhteen ääneen Protankin yrittäjä Kennet Haga sekä Rekka Groupin toimitusjohtaja Suvi Widgrén.

Ala on muutoksen kourissa

Kuljetusala on muutoksen kourissa ja tulevaisuudessa menestyksen edellytys on kyky vastata jatkuvasti muuttuvan toimintaympäristön vaatimuksiin ja kyky muovata liiketoimintaa tarvittaessa siihen suuntaan, mikä näyttää tulevaisuuden mahdollisuudelta. Olemme halunneet kasvaa ja kehittyä. Olemme kuunnelleet meidän asiakkaita herkällä korvalla ja investoineet vastuullisuuteen monin eri tavoin.

Meille vastuullisuus on välittämistä ihmisistä ja ympäristöstä. Olemme kouluttaneet henkilöstöä vahvasti koko ajan sekä panostaneet viestintään, turvallisuuteen ja hyvinvointiin. Olemme myös löytäneet strategisia kumppaneita, joiden kanssa teemme työtä tehokkaammin, turvallisemmin ja ympäristöä vähemmän kuormittavasti.

Suvi Widgren ja Kennet Haga kuljetusmessuilla
Kennet Haga ja Suvi Widgrén Kuljetusmessuilla 26.5.2023.

”Tämä pieni kasvuharppaus on meille hieno mahdollisuus vahvistua entisestään”, iloitsee Widgrén.

Lisätietoja antaa Suvi Widgrén, puh. 040 701 4110

KSML-artikkeli

Kennet ja Suvi Kuljetusmessuilla

Interested in life on highway? Lähetämme jatkossa neljä kertaa vuodessa uutiskirjettä Rekkan ystäville, faneille ja meidän maailmasta kiinnostuneille. Tilaa tästä Rekka Groupin uutiskirje!